Retourneren

Voldoet de aankoop niet aan jouw verwachting(en)?  Je kunt de aankoop zonder opgave van reden aan ons retourneren indien: 

  • Het binnen 14 dagen na in ontvangst nemen van de bestelling retour te melden via onze contactpagina of per mail via catharinaathome10@gmail.com;

  • Nadat je de bestelling retour hebt gemeld, heb je 14 dagen de tijd om de artikelen te retouren aan ons;

  • Het artikel compleet en onbeschadigd is;

  • Wij zullen bij het retour sturen van de artikelen het bedrag terugstorten inclusief verzendkosten.

Uitzonderingen

  • (Verse) toeven/kransen en andere groendecoraties kunnen niet geretourneerd worden. 
  • De windlichten van Puur Wonen Sophie zijn volledig mond geblazen en bevatten daardoor de ene keer meer metalen schilfers/luchtbellen dan de andere keer. De windlichten kunnen niet geretourneerd worden op basis van hoeveelheid metalen schilfers/luchtbellen. Wel als het windlicht beschadigd bezorgd wordt.

Retouradres
Catharina at Home   
Dokter van Noortstraat 10   
4033 AA  Lienden

Je kunt het pakket retour zenden via een PostNL Postkantoor of Servicepunt (kijk op www.postnl.nl voor het dichtstbijzijnde adres). 

De kosten van het retour zenden zijn voor eigen rekening. Alleen indien een product buiten jouw schuld om defect of beschadigd is, kan Catharina at Home besluiten de door jou gemaakte kosten van de retourzending te vergoeden.

Catharina at Home is niet aansprakelijk voor het kwijtraken van zendingen of schade tijdens transport. Zorg daarom ook altijd voor een goede en neutrale verpakking. Wanneer je het pakket retour stuurt, zorg er dan voor dat het voldoende gefrankeerd is. Catharina at Home kan helaas geen zendingen onder rembours aannemen en deze zendingen worden dan ook automatisch geweigerd.

De mogelijkheid om het retourpakket te komen langsbrengen is ook mogelijk, dit kan op afspraak.

Op het moment dat wij je retourzending hebben ontvangen, zullen wij binnen 14 dagen het gehele order bedrag naar het gebruikte rekeningnummer overmaken. 

Beschadigingen
Is de bestelling beschadigd aangekomen? Wanneer jij aan de buitenkant van het pakket al een beschadiging kunt zien, neem het pakket dan niet aan en vraag dan aan de bezorger om hier meteen melding van te maken.

Wanneer je het pakket al in ontvangst hebt genomen en er later achter komt dat de verpakking beschadigd is, controleer dan of er een defect aan het product is. Indien dat het geval is, neemt u dan zo snel mogelijk (binnen 14 dagen na ontvangst van bestelling) contact op met Catharina at Home (catharinaathome10@gmail.com). We laten je dan zo snel mogelijk weten of we het product kunnen vervangen of dat we het aankoopbedrag terug storten. Indien wij vragen om beschadigde product te retourneren, zullen wij de retourkosten vergoeden.

© 2021 - 2024 Catharina at Home | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel